Gaudeamus….

Azi am avut cursul festiv cu ocazia asta am mai incheiat o perioada din viata…si anume ceea de student….Bine nu e chiar gata,ca mai avem licenta dar in principiu s-a cam incheiat….Nu stiu daca sa fiu vesela sau trista…cred ca putin din amandoua.Oricum vad viata cu alti ochi,cu mai multa responsabilitate pot zice.

Multa bafta la licenta tuturor studentilor care termina anul acesta!

6 răspunsuri

  1. imi pare rau ca s-a terminat doar din cauza colegilor (o parte din ei).. era fun cand ne intalneam la scoala toti bolanzii.. dar legat de faculta in sine.. vai si amar.. BINE CA S-A TERMINAT. Sfat pt puii de a 12-a.. stay away from Vlaicu ! A fos misto la cursul festiv 🙂 eran siecsi in robele alea 😀

  2. felicitari paula! 🙂 un masterat, ceva?

  3. Mersi Maddy…nu stiu nu m-am gandit inca la Master…acuma am un stres cu licenta:))

  4. Felicitari pentru absolvire!Mult noroc pe mai departe! 😀 Sa fii iubita! pup

  5. felicitari! bafta la licenta.

  6. @Bebelusha …multumesc mult!la fel si tie:)multa multa bafta!

Lasă un comentariu