My top 3

3.Samim-Heater

2.Vanessa da Mata-Nao me deixe só


1.IIO-Chastity

Sper sa va placa selectia mea pentru weekend:)

Pentru ca imi place Pokerul

Poate suna ciudat ca unei fete sa ii placa sa joace poker,dar eu sunt exceptia de la regula:)

Viata

Iarasi m-am trezit sa scriu despre viata,desi nu sunt o fana a filozofiei,psihologiei sau a altor ramuri de genu’,care ma depasesc.

Dupa anumite evenimente intamplate in ultima saptamana insa,am ajuns sa imi intaresc convingerile ca viata trebuie traita cat mai intens in fiecare secunda pentru simplul motiv ca maine nu se stie unde vom fi sau ce se va intampla cu noi.

Azi esti,maine nu mai esti!

Si defapt daca stam bine si ne gandim,pentru ce ne chinuim?Sa facem averi,sa ne dam mari si rotunzi cu bolizii achizitionati ,cu multitudinea de barbati sau femei agatate de-a lungul timpului,cu vilele construite sau cu ce stiu eu mai ce,cand nu ducem nici unul dintre lucrurile acestea in mormant.

Poate multi sunt de alta parere,poate am contestat fix telurilor lor in viata,dar eu una prefer o viata linistita,in care sa iubesc si sa fiu iubita , sa fiu fericita si sa am prieteni sinceri langa mine,nu oportunisti si pe langa acestea mai imi doresc si sanatate.

Va doresc si voua aceleasi lucruri:iubire,fericire si sanatate….