Intalnire bloggeri Arad

Astazi am fost la o intalnire intre bloggerii din Arad.Ne-am strans doar 6 persoane,desi s-au anuntat mai multi ca vin,dar din diferite motive nu au mai ajuns.Cei prezenti au fost Bastylica,Bebelusha,Paul,Maddy,Daniel si eu.Am discutat despre tot felul de chestii legate de bloguri sau fara nici cea mai mica legatura cu ele.Oricum farmecul acestor intalniri,cred eu consta in a cunoaste oameni noi.Eu una m-am simtit foarte bine si sper sa mai urmeze o intalnire cat de curand,poate data viitoare ne strangem mai multi…:)

P.S:Am reusit sa postez deoarece si-a adus Andrei laptopul la mine:D

Wibrain B1-Visul oricarui blogger

Un nou gadget care ofera mobilitate,si nu doar atat.Fie ca vrei sa te joci ceva,sa scri pe blog,sa intri pe internet,sa desenezi sau sa editezi poze,acest dispozitiv iti ofera toate aceste facilitati.Pentru a vedea mai multe dispozitive la fel de atractive ca acesta dati click aici.
O demontratie despre ce stie acest produs vedeti mai jos:

Este disponibil in America,nu stiu daca si la noi,la un pret incepand cu 699$.Dispune de un touchscreen de 4.8″ cu o rezolutie de 1024 x 600,are o greutate de  526g si un procesor VIA C7M 1.2GHz CPUsi un HDD de 60GB.De asemenea are atatsata si o camera video pop-up.

Suna interesant!

Ce ai face cu 10 milioane de dolari?

Daca tot e potul atat de mare la lotto m-am gandit sa pun urmatoarea intrebare pentru a-mi satisface curiozitatea proprie:

Ce ai face cu 10 milioane de dolari?

Astept sugestii….poate castig si le si pun in  aplicare:)))

P.S:Maine cumpar bilet:P

Banii si femeile

De ce barbatii cu bani cred ca pot avea orice femeie?

Pentru ca femeia trage la ban?Din pacate foarte multe exact asta fac.Nu le mai intereseaza personalitatea,comportamentul,aspectul fizic,varsta,ci doar pusculita(contul ala gras din banca),masinile,casa,statutul social si alte chestii lamentabile de genul acesta.

Aceste creaturi refuz sa le mai numesc femei,li se potriveste mai mult vaduve negre.Se lafaie in haine scumpe create de designeri celebri ale caror nume nici macar nu sunt in stare sa il pronunte,asta in caz ca reusesc sa il citeasca,se lauda ca au fost la „shopping” la Viena,”capitala Ungariei”si ca au prezentat pentru Botezatu&co,si ce daca!… frumusetea nu e vesnica,pe cand prostia e nelimitata,asa ca genul de barbat care umbla cu o astfel de femeie nu va ezita sa o schimbe cand aceasta nu mai poate ocupa locul de papusa la bratul sau.

N-am nici cea mai mica farama de respect fata de asemenea femei si n-am sa inteleg niciodata cum poti sa stai cu un om doar pentru bani si pentru ati face publicitate.Mi-ar fi scarba,scarba in general si scarba de mine ca ma complac intr-o asemenea situatie.Nici o saracie nu e mai degradanta,decat aceasta prostitutie de lux.

Si acuma sa raspund si la intrebare.Nu barbatii cu bani nu pot avea ORICE femeie,doar ASTFEL de femei.Nu vreau sa bag toti barbatii care au bani in aceiasi categorie,dupa cum de asemenea sper ca sunt si femei destul de multe care gandesc la fel ca si mine.