Fan Curier Express

Am avut de trimis un colet perisabil de la Arad pana la Orastie(langa Deva).Am sunat la Fan Curier Express si am predat coletul Vineri la ora 14,avand promisiunea ca acesta va ajunge la destinatie Sambata pana la pranz,pentru ca astazi sa primim un telefon de la destinatar,care ne anunta ca nici pana acuma nu a primit coletul.Nu e prima data cand avem probleme si nu sunt singurii care ne-au facut probleme.Cand accesezi site-ul lor,te intampina un mesaj in care isi cer scuze pentru intarzierea coletelor in perioada de iarna,etc etc,apoi mai jos pe pagina sta scris urmatorul text:

“FAN COURIER EXPRESS este cel mai important furnizor de servicii de curierat rapid cu acoperire integrala a teritoriului Romaniei si avand posibilitatea sa expedieze spre orice destinatie globala.”

Pai mai fratilor daca voi sunteti cei mai importanti si aveti acoperire pe tot teritoriul Romaniei atunci de ce coletele nostre perisabile care ar trebui sa vina de la Cluj la Arad,fac traseul Cluj-Brasov-Timisoara pentru a ajunge la Arad si nu sunteti in stare sa livrati de pe o zi pe alta un colet pe ruta Arad-Orastie.Asa oricine isi face firma de curierat si isi bate joc de clienti.

Tineti-o tot asa….ca la romani merge….Parerea voastra!

28 Răspunsuri

  1. Mi s-a trimis si mie ceva prin intermediul astora si mi-a ajuns la timp si in stare de functionare. Chiar de 2 ori …

  2. Eu din pacate nu am avut acelasi noroc.Si sti ce e culmea,ca doamna la care trebuia sa ajunga pachetul a zis ca ea lucreaza cu ei si ca ii stie si sunt ok,pentru ca astazi sa ii injure in toate felurile….Noi in schimb am mai primit un colet cu lansete de pescuit,zdrobite cu urma de roata de masina pe cutie….au paltit daunele cu chiu cu vai…dar oricum….servicii impecabile…:|

  3. Tot ce poti face e sa nu le mai foloseseti serviciile. Sunt niste nesimtiti in marea lor majoritate. Eu incerc de 7 zile sa ii rog sa-mi aduc coletul din depozit pana acasa si nici ca ii intereseaza. Ma tot plaseaza de la o persoana la alta.

  4. Acum am gasit in sfrasit o alta firma de curierat care pana in momentul acesta si-a onorat indatoririle si a livrat la timp.Sper sa nu se iveasca probleme pe parcurs,pentru ca la noi te poti astepta la orice.

  5. Nesimtiti ordinari, imi lasa coletul la vecinul si nici macar nu suna, pe urma ma mint ca e la nush ce apartament, sun acolo omu imi zice ca n-are nici un colet, ii sun iar imi zice ca din reflex mi-au zis nr X ca defapt e la Y. Ii amenint cu reclamatii si in jumate de ora vine baiatul cu pachetul…da reclamatie tot le fac…incompetentii

  6. ah, si singura solutie e sa facem reclamatii si la ei si la OPC de cate ori se intampla, ca daca zicem bine ca s-a rezolvat si uitam nimic nu va merge bine vreodata in romania…nu se rezolva nimic cu “Noi sa fim sanatosi…” ;)

  7. intii si intii lucrurile perisabile ,se trimit pe raspunderea exp. si apoi daca era perisabil inseamna ca sa imputit si c ine vrei ba sa til aduca?
    in al doilea rind destinatia tara,tara este de 36 ore ba tarane,si de la cluj la arad se ia ruta cluj-bucuresti-arad,si daca nu-ti convine fati tu firma de curierat.apropoo dacca uiti sa trimiti ceva la timp si nu ai facut-o sa vezi peurma ce ne rogi frumos.si bai taranilor beliti ochii pe ste fan-lui inainte sa vorbiti,pt ca aveti tipul de servicii corespunzatoare,dar va place sa va dati cu parerea.hai miscati-ma de fund

  8. bai alex uita-te in oglinda inainte sa faci pe cineva incopentent

  9. INCOMPETENTI ! spun una,fac cu totul alta. Am trimis un colet de la cluj la deva la ora 14,pentru ca nu aveam loc in masina si pentru el.Au trecut 4 zile de cand coletul se invarte prin tara.In plus,e ora 15:49,iar la ei la sediu nu raspunde nimeni,de mai bine de o ora,pe oricare numar de telefon sun.Daca sun la Cluj,imi spun sa sun la Deva..le spun ca nu raspunde,si normal..ei nu au ce sa faca.
    Trebuie reclamati,neaparat ! maine dim la prima ora !

  10. Si eu am neplaceri din cauza Fan Curier. Din Brasov mi-a fost expediat plic cu valoare foarte mare si s-a paltit mai mult decat un plic normal. Ei bine, nici dupa o saptamana nu am primit plicul cu continutul. Am scris si un articol… http://blog.bycoddot.com/life/2008/08/19/fan-curier-express-review-services-are-deplorable/

  11. ..am trimis colet cu ramburs in suceava ..si culmea ironiei ajunge coletul in urmatoarea zii (cu norc)ok toate bine si frumoase pina cind astept doua zile si sun curierul ..zice sa sun la sediu ca stiu iei ce si cum. ok sun comunic awb ok ..zice ca na sosit nimic la iei ok ma uit pe sait la fan curier zice livrat sun din nou explic la o doamna de acolo zice ca ea ce sa faca ca nu are ce. pai zic sa gaseasca o modalitate de a afla ce e cu rambursul meu de 5 mil si zice ca defapt ca e prea mare suma si ca iei nu livreaza numai prin baca banii.ok ma inervez de crep .si sun in bucuresti dupa 15 minute de cearta intensa dupa ce iam injurat pe nenorocitii am incis ..de nervii…altii incompetentii ca iei nu stiu nu de iei apartin “Cica scuza lor iei au sucursala lor noi suntem numai pt bucurestii”
    am asteptat 6 zile la rind pina cind mam inervat am plecat la sediu in oras am facut un scandal am scos politia la usa lor sa vedem unde is banii ..si culmea era ca tocami un angajat a uitat sa aduca rambursul timp de 8 zile cu scuza “am avut un accident de masina exact in fata portii si nu vam putut anunta ” “imi pare rau” si mie imi pare rau pentru ca am terminat cu iei ….Ce vina are clientul Si cei cu reclama aia 24 de ore …prostie hotie si munciuna Noul Slogan
    “Fan curier Bine ca vam Prostit”

  12. eu lucrez la fan courier.poate ca au existat probleme cu coletele dar nu toti suntem asa….cel putin la cluj.la cluj lucreaza oameni care stiu ce inseamna curieratu si nu se joaca cu coletele.nu vreau sa spun ca fan courieru nu face din astea sau apar firma fiindca lucru eu acolo.poate in alte orase se fac greseli sar greselile sunt omenesti.cei din bucuresti,cluj si timisoara au si o scuza la cate colete livreaza si cate expediaza se mai creeaza si probleme.ii greu sa ii multumesti pe toti dar la cluj sunt putini oameni nemultumiti…puneti-va si voi in situatia noastra ca livram 2000 de colete si expediem peste 3000 de colete pe zi si nu ii usor….

  13. musca, eu cred ca ar trebui sa inveti sa te exprimi, dupa ce vei reusi sa recuperezi cei 7 ani care iti lipsesc. Anonim, da-mi voie sa iti strang mana pt tonul civilizat cu care te-ai adresat. Insa cred ca gresesti cu teoria “se mai intampla sa gresesti”. O sa iti explic de ce: eu caut anumite servicii. daca cutare firma sustine ca le ofera, apelez la serviciile ei, daca nu, caut alta care imi ofera ce am nevoie. Daca firma nu respecta angajamentul pe care si l-a luat, ma impiedica pe mine sa imi rezolv problemele pt care imi era necesar coletul la data de si ora de, probleme pe care le-as fi rezolvat daca as fi apelat la alta firma. Ca se intampla o gresala, doua, inteleg, insa in ultimele 2 luni personal am avut 3 probleme cu Fan courier, si mai cunosc inca 10 persoane in aceeasi situatie, la Cluj. Daca nu faceti fata comenzilor, suplimentati numarul de angajati, sau specificati in oferta voastra ca va luati o marja de eroare de atatea ore sau atatea zile la termenul dat. Altfel sunteti buni de dat in judecata. Eu asta am sa fac, daca imprejurarea face sa mai am vreun contact cu Fan courier. Cat depinde de mine, am optat pt alta firma. Totusi, felicitari celor din Fan courier care isi fac treaba bine. Pacat ca nu sunteti mai multi.

  14. Firmele mari in general neglijeaza clientii mai mici, sau care trimit mai putine expeditii decat si-ar dori ei. Eu am lucrat la 2 firme de curierat si am destula experienta in domeniul acesta. De curand mi-am deschis propria firma, Focus Courier, momentan livrez doar in Bucuresti, dar in timp, sper sa mi extind serviciile si pentru provincie. Un lucru e cert, fiind o firma mica si la inceput de drum, incercam sa fim cat mai seriosi, asa ca daca sunteti interesati, nu ezitati sa ne contactati. Livram intr-o ora in zona centrala si maxim in 3 ore in zona centura si localitati limitrofe.

  15. si eu lucrez tot la ei,livrez zilnic peste 100 de expeditii la maxim 45-60 de destinatii,si ridic intre 80-200 expeditii la aproximativ 18-30 destinatii.ajung in firma undeva pe l 7:30,iar pan la 9:30 sortam expeditiile pe zonele pe care suntem impartit;dupa care plecam fiecare pe zona lui,un chin pana ajungem cu aglomeratia insurportabila zi de zi.cu chiu cu vai,mai pe scurtaturi,ajung pe zona dupa care incep sa livrez,alta problema cand ajung pe zona pe anumite strazi locuri de parcare sufletu,las masina pe la mama dracu si plec cu plicuri coletele in brate (fereasca sfantu cand sunt colete care necesita mai multe drumuri la masina,10-20 de minute numai la o destinatie)in fine de la 10 la 14 livrez,iar de la 14 la 17:30 ridic comenzile primite(din sediu sau direct de la clienti;de preferat direct de la clienti,pana dau tutele alea de la comenzi comanda si pana o primesc mai trec 10-15 minute timp foarte pretios pt mine,si pe deasupra unele spun clientului:”vine un curier pe la 17 sau 18,pai am program pan la 17:30, de unde dracu sa stie ea unde sunt eu la ora 17 sau 18).
    a nu tot timpu reusesc sa livrez tot pana in ora 14,dar in cazul asta(eu nu stiu altii)sun clientu si-l intreb pan la ce ora il gasesc pentru ai livra xpeditia,mai raman unele nelivrate dupa cum am mai spus adresa incompleta(si sunt multe cazuri-firme mutate de ani de zile si mereu acelasi exp trimite la aceiasi adresa unde nu mai sta nimeni)cu chiu cu vai reusesc sa termin toata treaba cm pe la 17:15,dupa care din nou spre firma prin aglomeratie,17:25-40 in firma pan mi se descarca masina pana predau incasarile,awb la introdus si ce mai e de facut ne prinde 18:30 chiar 19:00 uneori,pana acasa se face ora 20:00 deci fata de 8 are cat avem noi prevazute ajungem la 10-11 de voie,uneori si nemancat ca nu am timp.
    unde vreau sa ajung eu unu imi fac treaba,in 2 ani de zile la ei nu am avut nici un client nemultumit la mine pe zona,si sper sa nu am,dar degeaba am eu clientii multumiti daca 2-3 pierde vara pe la agentia din orasu x,y,z
    ii cam doare pe undeva livreaza ce vor si cum vor,si ne trag pe toti in jos

    bine in final poate ca nu va intereseaza programu nostru ca deh avem sefi unde sa ne plangem dar stiti vorba aia:nu-ti convine asteapta 10 la poarta-si pe scurt de aici pleaca toate problemele

  16. FAN COURIER e “maro” si pute!

  17. solutie pentru oameni,salarii de europa,bun simt de ambele parti ,intelegere si trafic mai putin,locuri de parcare pentru curieri si nu parlamentari .sa faca scoli speciale inv.de zi pentru a instrui clientii si curierii.

  18. in cateva tari cu traditii in ale curieratului modern motorizat,clientul stie ce vrea ,cat costa si nu poarta pe bietu biped curier made in rom.de 3 ori pentru un amarat de plic prin craterele de la noi ,dupa care mai si da cu reclamatii ca asa e eu. la noi.avem nevoie de inca 40 de ani luminosi fratilor sa ne trezim.

  19. Perisabil? Prin Fan? Prietene pai nici nu trebuia sa ti-l ridice.

  20. SUnteti o adunatura de idioti …..Voi astia care dati comentarii aiurea…!

    Pachetele nu va ajung ca nu sunteti in stare sa le etichetati corespunzator….SUnteti prea grabiti si prea comozi!
    Nu le stivuieste nimeni in depozitele fan.
    Ele raman in sedii pentru ca nu sunteti in stare sa raspundeti la telefoane cand sunteti sunati de agentii fan….Si nu este nimeni la domiciliu care sa primeasca expeditia !
    NU mai comentati aiurea sunti dea dreptul PENIBILI !!!

  21. Trebuia sa imi primesc coletul Avon de ieri si iata ca nici azi nu am primit nici macar un telefon prin care sa ma anunte cineva ca sunt multe colete de livrat..si nu au reusit angajatii respectivi sa livreze toate coletele…coletul este luat din sediul Avon,insa la mine nu a ajuns….nimeni de la Fancurier nu stie nimic..mi s-a spus doar ca se va da un maill mai departe..se pare ca o reclamatie este singura solutie…faccurier nu este o firma serioasa si nu prea isi respecta clientii….si cei care scriu pe aici nu sunt idioti..si nici penibili…”dragi angajati’ Fancurier….

  22. Fancurier*

  23. maya dar ce ai putut trimite perisabil cu posta rapida supa de taietei sau chiftele cu piure oare unde iti sta capul si mai si postezi nu sa apar fan curierul dar sa incercam sa judecam noi primi si apoi sa pretindem de la alti

  24. Parerile voastre m-au ajutat sa iau o decizie privind alegerea unei companii de curierat serioase. Fan e out. Merci

  25. Nu vreau sa fact prea multe comentarii despre firmele de curierat dar cei care lucrati cu firme de apartament sau deschise peste noapte nu inteleg de ce va mai plangeti ca asa cum apar la fel si dispar.Si sa nu va mai povestesc cum dispar si rambursurile coletele si asa mai departe daca vreti calitate si profesionalism apelati la firme de curierat gen:CARGUS. DPD, URGENT CURIER, DHL, SI CEI DE LA FAN SUNT OK,cu restul am avut nenumarate probleme…………

  26. am primit cu fan curier un lcd trimis de la bucuresti si a fost cu ecraul spart am sa ma judec cu ei si anunt opc

  27. sant tare nesimtiti mai ales domnu care lucreaza pe masina B 91PTF nu stiu de undei dar e un taran vorbeste urat cu clienti….ex a dus coletul la ora 10 deja amdormit ma sunat ,nici buna seara,….a inceput vorbi tare ,urat,……era tare nesimtit…mia zis ca el nu are chef la ora asta sa lucreze ….dar nu trebe de ce nu stati acasa lasatii sa lucreze cine are chef…..e o rusine la firma sa lucreze cu asemenea oameni

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

